Wednesday 22 October 2014

Nutella fudge met seesout


Hierdie is een van daardie resepte wat ek al so paar maande terug op die internet gesien het en al lankal wou maak. Ek het die resep  gesien op die Cookin' Canuck blog, ‘n regtige oulike blog wat julle gerus na kan gaan kyk, en dit net so klein bietjie aangepas. Ek het die blokkies gister gemaak omdat my sussie vir ons kom kuier het en ek is seker ons het al omtrent alles opgeët!  

 Hierdie resep is regtig baie kort en vinnig.

Bestanddele:

1 blik kondensmelk
1 teelepel vanieljegeursel
200g donkersjokolade, fyngekap
1 koppie Nutella
3 eetlepels ongesoute botter, by kamertemperatuur
Seesout, ongeveer ½ teelepel

Metode:

Smeer ‘n pan van 22x22cm en voer dit uit met waspapier. Plaas die kondensmelk, vanieljegeursel, sjokolade, Nutella en botter in ‘n dubbelkoker. Jy kan ook jou eie dubbelkoker maak deur ‘n glas- of metaalbak bo-op ‘n pot met bietjie water op die stoof te plaas. Onthou dat die bak nie aan die water moet raak nie. Roer die mengsel gedurig totdat al die sjokolade en botter gesmelt het. Gooi nou hierdie mengsel oor in jou gesmeerde pan en skraap dit plat met ‘n spatula of mes. Plaas nou die pan in die yskas vir ten minste twee ure.

Haal die fudge uit die yskas en keer dit om op ‘n  snybord. Verhit nou die lem van ‘n skerp mes met ‘n bietjie kookwater sodat jy maklik die fudge in blokkies kan sny. Maak seker jy maak nie die blokkies te groot nie. Gooi nou ‘n klein bietjie seesout oor die fudge en geniet! Stoor die res van die blokkies in die yskas.


Wenk: Ek verkies om die seesout oor te gooi net voordat ek dit bedien, anders smelt dit weg in die fudge in terwyl dit in die yskas staan. 

No comments:

Post a Comment